فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب مازندران
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در مرکز ارتباط با مشتریان(122) با هدف هدایت سریع و آسان اکیپهای فنی به محل اتفاقات، کاهش زمان اعزام و رفع اتفاقات، یافتن موقعیت دقیق حادثه، تحلیل اتفاقات و ریشه یابی علل وقوع آن و... خبرداد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در مرکز ارتباط با مشتریان(122) با هدف هدایت سریع و آسان اکیپهای فنی به محل اتفاقات، کاهش زمان اعزام و رفع اتفاقات، یافتن موقعیت دقیق حادثه، تحلیل اتفاقات و ریشه یابی علل وقوع آن و... خبرداد.
بهزاد برارزاده در بازدید از این مرکز، با اشاره به نصب سامانه GIS برروی چهار خودروی اتفاقات شهری ساری و قائمشهر افزود: به زودی این سامانه بر روی تمامی خودروهای اتفاقات استان نصب می شود.
او افزود: در حال حاضر نرم افزار سامعه (اپلیکیشن موبایلی) با هدف مدیریت هوشمند حوادث واتفاقات برروی گوشی های اندروید سراکیپ اتفاقات امور قائمشهر، جویبار، سیمرغ، میاندرود، گلوگاه و محمودآباد نصب شد و نصب و راه اندازی این نرم افزار برای تمامی سراکیپ های اتفاقات امورات به زودی اجرایی می شود.
او، با بیان اینکه لیست اکیپ های اتفاقات در امورات و شهرهای تابعه در کل استان نیز بروز رسانی شد، تصریح کرد: امکان ارسال پیامک قطعی آب یک منطقه که دچار قطعی شده ، برای مشتریان میسر شد.
مدیرعامل آبفامازندران از ثبت اتفاقات به تعداد 13175 مورد و رفع آنها به تعداد 7849 مورد طی ماه های آبان و آذر 1403 خبر داد و گفت: 350 مورد از تماسهای ثبت شده، توسط همکاران مرکز ارتباط با مشتریان(122) رسیدگی و پیگیری شد.
برارزاده خاطرنشان کرد: 913 مورد نظرسنجی پیامکی از مشتریان نیز طی دو ماه اخیر انجام شد.

تاریخ:
1403/10/15
تعداد بازدید:
55
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
IP شما:
مرورگر شما:
تاریخ بروز رسانی:
آب و فاضلاب استان مازندران
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal