منشور اخلاقی
طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
ما اعتقاد داریم که :
- خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید .
- رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است . ما در هنگام ارائه خدمت به این ویژگی پایبندیم .
- کارکنان شرکت ارزشمندترین منابع به حساب می آیند ، لذا تردیدی در اثر گذاری پندار ، رفتار و کردار آنها در همه مراجعین نداریم .
- موفقیت مادی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است ولی ما آن را وسیله ای برای تامین هدفی گسترده تر که ارائه خدمات مناسب تر است می دانیم .
- در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم .
- نظم و آراستگی ، وقت شناسی وآمادگی برای ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود می دانیم .
- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را تعالی خود و شرکت می دانیم .
- رعایت ادب ، نزاکت ، عدالت و انصاف را رمز بقاء شرکت تلقی می کنیم .
این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ما با ارباب رجوع می باشد .

بهزاد برارزاده
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1400/04/16
تعداد بازدید:
24245
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal