معاون شرکت آبفا مازندران خبر داد:
مبادله تفاهم نامه با بانک صادرات جهت بهره مندی از ظرفیت ماده 56 قانون الحاق

مبادله تفاهم نامه با بانک صادرات جهت بهره مندی از ظرفیت ماده 56 قانون الحاق
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری شرکت آب وفاضلاب مازندران گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت بند (ز) تبصره 4 قانون بودجه 1401 تفاهم نامه اعطای تسهیلات به میزان 3000 میلیارد ریال بین این شرکت و بانک صادرات کشور مبادله شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس احمد رنجبر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از أخذ مجوز اولیه از سازمان برنامه و بودجه کشور برای طرحهای فاضلاب ساری، بابل و نوشهر و چالوس و معرفی این طرحها به بانک صادرات با پیگیری و حمایتهای مسئولان کشوری و استانی، تفاهم نامه اعطای تسهیلات به میزان 3000 میلیارد ریال بین شرکت آب و فاضلاب مازندران و بانک صادرات کشور مبادله و ضمن بارگذاری در سامانه تضامین دولت، مستندات با امضای وزیر نیرو جهت صدور تضمین به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و پس از تأیید دفتر عمران شهری در اسفند ماه 1401 در سامانه سازمان ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از انجام تضمین از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت این تسهیلات تا پایان سال 1402 انجام خواهد شد.
مهندس رنجبر ادامه داد: شرکت آبفامازندران طی سالجاری پیگیری استفاده از تسهیلات به مبلغ 4000 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای مذکور از بانک های رفاه و ملی (که مستندات آن تحویل این بانکها داده شده) را در دستورکار خود قرار داده است.

تاریخ:
1402/01/08
تعداد بازدید:
640
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal