در پی سفر استاندار به غرب مازندران:
مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر به زودی برطرف می شود

مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر به زودی برطرف می شود
درپی سفر استاندار مازندران به غرب استان و با پیگیری های صورت گرفته از سوی آب وفاضلاب مازندران، مشکل کمبود آب شرب ساکنان مناطق شرق سلمانشهر شامل سی سرا و گلور به زودی برطرف می شود.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت با اشاره به سفر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان به غرب مازندران گفت: درپی نشست مدیرعامل، معاونان و مدیران آبفا با فرماندار عباس آباد موضوع کمبود آب شرب مناطق سی سرا و گلور در دستور کار قرار گرفت.
مهندس خدابخش پور افزود: در آخرین روز از اسفند 1401 به دلیل افزایش میزان مصرف آب ناشی از شست وشوهای پایان سال و ورود مسافر ، ساکنان این مناطق با کمبود و افت فشار آب مواجه شدند که بلافاصله درهنگام تحویل سال و ساعتهای اولیه سال نو، با اعزام تانکر سیار آبرسان و مدیریت در شبکه توزیع آب، این کمبود به حداقل رسید.
وی، با اشاره به وجود 1200 مشترک در سی سرا و گلور ادامه داد: برای تامین آب شرب پایدار ساکنان این مناطق، یک حلقه چاه به عنوان منبع جدید تامین آب، شناسایی و بلافاصله با تعیین و اعزام پیمانکار اقدامات لازم برای بهسازی، تجهیز و بهره برداری از آن در حال انجام است.
معاون شرکت آب وفاضلاب مازندران، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات پیستون زنی ، ویدئومتری و انجام کارهای فنی بر روی این چاه و بهره برداری از آن، ظرف چند روز آینده مشکل افت فشار و کمبود آب در مناطق سی سرا و گلور برطرف می شود.

تاریخ:
1402/01/09
تعداد بازدید:
614
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal