ارسال لوح تقدیر از سوی مدیر کل وزارت نیرو برای معاون آبفا مازندران
مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با ارسال لوح سپاسی برای معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا مازندران از وی قدردانی کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با ارسال لوح سپاسی برای معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا مازندران از وی قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس یزدان رضایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با ارسال لوح تقدیری برای مهندس احمد رنجبر معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت لوح تقدیری در راستای تحقق برنامه های وزارت نیرو در دولت سیزدهم ارسال کرد.
در این لوح تقدیر آمده است: بی شک تداوم خدمت رسانی شایسته در حوزه صنعت آب و برق ، مستلزم همدلی مدیران مسئولیت پذیری است که کسب رضایت خداوند متعال را در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری از طریق ارائه خدمات شایسته و صادقانه به مردم فهیم ایران اسلامی در سرلوحه کار خویش قرارداده اند.

ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و بهار 1402 ، از زحمات و پیگیریهای ارزنده جنابعالی در کمک به تحقق برنامه های وزارت نیرو در دولت مردمی سیزدهم در سال 1401 قدردانی می نمایم، امید است استمرار این همکاری ها در سال 1402 همچنان آثار ارزشمندی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی عادلانه به مردم عزیز میهن در برداشته باشد.
تاریخ:
1402/01/09
تعداد بازدید:
626
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal