نشست مدیران دستگاههای اجرایی مازندران با معاون عمرانی استانداری
در نهمین روز از آغاز سال جدید، مدیران دستگاههای اجرایی استان مازندران در راستای بررسی عملکرد و ارائه برنامه های سالجاری با دکتر علیخانی معاون امور عمرانی استانداری مازندران دیدار کردند.

در نهمین روز از آغاز سال جدید، مدیران دستگاههای اجرایی استان مازندران در راستای بررسی عملکرد و ارائه برنامه های سالجاری با دکتر علیخانی معاون امور عمرانی استانداری مازندران دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این نشست دکتر علیخانی ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از تلاشهای مدیران در راستای تحقق برنامه های دولت سیزدهم در سال گذشته اظهار داشت: ضروریست در سالی که مقام معظم رهبری به نام « مهار تورم ، رشد تولید » نامگذاری کرده اند مدیران با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات و نیز ظرفیت نیروی انسانی در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته تلاش داشته باشند و ضمن مستند سازی پروژه های اجرایی ،خدمات دولت را نیز به نحو مطلوب و شایسته اطلاع رسانی کنند.
وی با تاکید بر جهاد تبیین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در زمینه مصرف درست حاملهای انرژی به ویژه آب با فرهنگ سازی درست و اصولی مردم را به رعایت صرفه جویی تشویق کنند.

در ادامه مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان شرکت در تمامی ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز گفت: ما شرکتی خدمات رسان هستیم و افتخار می کنیم که رسم ما سقایی است لذا از خودمان می گذریم اما از وظیفه ذاتی مان هرگز عدول نخواهیم کرد در همین راستا همانگونه که وزارت نیرو در صدر اطلاع رسانی قرار دارد، به تبع آن صنعت آب و برق مازندران نیز در راستای اطلاع رسانی درست و به موقع ، این وظیفه خطیر را به نحو احسن به منصه ظهور و بروز رسانده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تاریخ:
1402/01/09
تعداد بازدید:
592
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal