اجرای بیش از 5 هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و 363 مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و 363 مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.
بهزاد برارزاده در گفتگویی با اعلام خبر بالا افزود: به منظور بررسی ، ارزیابی و کنترل کیفی آب آشامیدنی مشترکین ، 5248 آزمایش میکروبی و 115 آزمایش شیمیایی طی سال گذشته در آزمایشگاه امور آمل انجام شد.
او با اشاره به خرید، نصب و راه اندازی 3 دستگاه کلرزن و تعمیر ، تعویض و سرویس 70 دستگاه کلرزن در این امور تصریح کرد: در این مدت بیش از 140 هزار مورد کلر سنجی در نقاط تامین و مقصد(منزل مشترکین) صورت گفت.
مدیرعامل آبفامازندران، در بخش دیگری از سخنانش به اصلاح و توسعه 11500 متر خطوط انتقال و 50230 متر شبکه توزیع و نیز 1710 متر استاندارد سازی انشعابات آب اشاره و اظهار داشت: با تلاش همکاران امور آمل طی یک سال گذشته دو هزار فقره شکستگی خطوط انتقال، شبکه و انشعابات آب برطرف شد.
برارزاده، 53 مورد مهندسی مجدد منابع تامین و ایستگاه های پمپاژ، بازسازی 15 حلقه چاه، ویدئومتری 10 حلقه چاه و نیز نصب 11 فقره شیر تخلیه را بخشی از اقدمات صورت گرفته در این امور جهت افزایش ظرفیت توان تامین آب شرب مشترکین عنوان و تصریح کرد: 290 کیلومتر شست وشوی شبکه توزیع و 3حلقه چاه نیز در این مدت حفر شد.
او بر ضرورت بکارگیری ظرفیت خیرین در اجرای طرحهای آبرسانی تاکید کرد و گفت: در همین راستا خرید و اجرای شبکه آبرسانی به طول 8200 متر از محل خیرین و 2500 متر توسط دهیاری ها و مشارکتهای مردمی صورت گرفت.
برارزاده، در بخش دیگری از سخنانش به شناسایی و قطع 390 فقره انشعاب غیرمجاز و تعویض 3070 کنتور خراب در سال گذشته خبر داد و گفت: 2865 انشعاب آب با کاربری های مختلف نیز در این شهرستان به فروش رفت و 5 روستای غیر تحت پوشش نیز تحویل گیری شد .
مدیر عامل آبفا مازندران، اجرای خط انتقال برای آبرسانی به مخزن کیادشت پلور ، حفر و تجهیز 4 حلقه چاه، اجرای شبکه داخلی و خطوط انتقال روستاهای انصاری محله و قجرمحله به طول 10000 متر و اعتبار 40 میلیارد ریال و نیز اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای سنگچال و گنگرج کلا از محل اعتبارات صندوق توسعه و محرومیت زدایی، تجهیز چاه ، ایستگاه پمپاژ و اجرای شبکه داخلی و خطوط انتقال مجتمع آبرسانی آهنگرکلای هرازپی به طول 42000 متر، بازنگری مطالعات شبکه آبرسانی شهر آمل بخشی از برنامه های سالجاری در این امور عنوان کرد.
گفتنی است 673470 نفر جمعیت تحت پوشش خدمات امور آبفای آمل قرار دارند.

تاریخ:
1403/02/09
تعداد بازدید:
168
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal