امور کارکنان و رفاه

مدیر امور کارکنان و رفاه

عناوین وظائف و مسئولیتها :

- مطالعه و بررسی مستمر وضعیت حقوق و مزایا ،سیستمهای پرداخت و مشخص نمودن نارسائیهای  احتمالی و ارائه نقطه نظرات اصلاحی

- جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل آن

- نظارت برتهیه و تدوین آئین نامه ها، دستورالعمل ها ومقررات اجرایی ناظر برفعالیت های مربوطه
- مشارکت و همکاری در فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی با واحد مربوطه
- تبیین مراحل انجام کار و تدوین نظام گردش عملیات با هدف بهبود ارائه خدمات به پرسنل و مشتریان
- همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی
- همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی
- اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات
- همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری
- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- همکاری در پیاده سازی سیستم اتوماسیون و مکاتبات اداری
- ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان
- همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه و مزایده مورد نیاز شرکت با شرکتهای خدماتی
- کنترل و نظارت بر وظایف امور کارکنان و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان
- حصول اطمینان از رعایت ضوابط و مقررات و اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به کارکنان
- پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی و...
- کنترل و نظارت بر صدور احکام، ترفیعات، انتصابات، مرخصیها، ماموریتها، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تشویقات و غیره
- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول
تاریخ به روز رسانی:
1400/08/10
تعداد بازدید:
13248
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal