به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفت:
بهره مندی 2830 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در بابل

همزمان با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و با بهره برداری از 3 طرح آبرسانی در شهرستان بابل  2830 نفر از اهالی 3 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در آئین افتتاحیه طرحهای آبرسانی روستاهای بابل  مهدی سعادتی و علی کریمی فیروزجاهی نمایندگان مردم بابل در مجلس ،  مهندس مهدی رازجویان معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارمازندران ، مهندس ولیزاده معاون ویژه استاندار و  فرماندار بابل، حجت الاسلام شیخی امام جمعه بخش لاله آباد، مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل و معاونین آبفا استان حضور داشتند.

 در این مراسم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: آبرسانی به روستاهای اله چال ، نجار کلاء و بالا مرزناک شهرستان بابل با 809 خانوار و جمعیتی بالغ بر 2830 نفر با صرف اعتباری بالغ  بر 38 میلیارد ریال اجراء شد.

وی هدف از اجرای این طرح های آبرسانی را تامین آب شرب و بهره مندی از آب سالم و بهداشتی،تامین آب شرب بهداشتی پایدار با فشار مناسب و ایجاد ذخیره مطمئن جهت مقابله با کمبود آب بیان کرد .

مهندس عبدالهی افزود: برای بهره برداری از این طرحها ،عملیاتی شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه با آبدهی 18 لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال به طول6500 متر، اجرای شبکه توزیع به طول 19 هزار متر همچنین احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن زمینی به حجم 500 متر مکعب انجام شد.

تاریخ:
1399/11/21
تعداد بازدید:
1488
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal