سرپرست آبفا مازندران:
جامعه عزتمند کارگری به عهد خود با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار است

جامعه عزتمند کارگری به عهد خود با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگرگفت: جامعه عزتمند کارگری کشور همواره به عهد خود با آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیلی را ایفا نموده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب مازندران در متن پیام مهندس برارزاده آمده است:

سرزمین ایران اسلامی دیار تلاشگرانی است که در سایه کار و کوشش خداپسندانه، باعث حرکت چرخ های صنعت و اقتصاد کشور شده اند. ایران اسلامی مملو از جامعه عزتمند کارگری است که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون به عهد خود با آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیلی را ایفا نموده اند.

اکنون که در سال" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" قرار داریم ، قطعا تحقق بخشی از این شعار خردورزانه که گردش چرخ اقتصاد مملکت را بدنبال دارد، با جهاد و سخت کوشی هنرمندانه کارگرانی که با تحمل محنت ها و ناگواری ها به عمران و توسعه کشور کمک بسزایی می کنند، رنگ واقعیت به خود می گیرد.

به همین مناسبت شرکت آب وفاضلاب مازندران  افتخار دارد روزجهانی کار وکارگر را به همه کارگرانی که با خلاقیت و تلاش خود زمینه‌ساز شکوفایی و اعتلای همه جانبه کشور می‌شوند، تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون آنان را از خداوند متعال مسئلت دارد.


تاریخ:
1400/02/11
تعداد بازدید:
2700
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal