فرهنگ سازی و نهادینه کردن مدیریت مصرف با همکاری رسانه ها میسر می شود
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در فرهنگ سازی گفت: یقینا نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف آب آشامیدنی با همکاری رسانه ها امکانپذیر است.


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در فرهنگ سازی گفت: یقینا نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف آب آشامیدنی با همکاری رسانه ها امکانپذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی شرکت با گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: رسالت رسانه ها و نقش انکار ناپذیر آنها در روشنگری و ارتقاء دانش و بینش مردم بسیار حساس و تاثیرگذار است ، در عصر کنونی ارتباطات، بدون شک رسانه ها در تنویر افکار عمومی نقش بی بدیلی دارند و قادرند ذائقه ها را تغییر دهند لذا ضروریست رسانه ها در خصوص اهمیت آب و مصرف بهینه این مایه حیات که هیچ جایگزینی ندارد،تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه آب ارزان‌ترین کالا در کشور است ، گفت : مردم در مصرف آب باید الگوی مصرف را رعایت کنند در همین راستا لازم است رسانه ها به عنوان بازوی روابط عمومی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با ارائه اطلاعات درست و به موقع، زمینه همکاری مردم برای صرفه جویی در مصرف آب و گذر از تنش آبی در تابستان سختی پیش رو ، را فراهم کنند.

آذرمنش افزود: در تابستان سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب در سطح استان در مدار بهره‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود اما با توجه به کم آبی بی سابقه کشور طی نیم قرن اخیر در پی کاهش بارندگی ها و خشک شدن بسیاری از منابع آبی ، اهمیت فعالیت های رسانه ای برای آموزش و ترغیب مردم به صرفه جویی در مصرف آب دوچندان شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم روز به روز شاهد ارتقای فعالیت های رسانه ای در حوزه آب استان و همکاری آگاهانه مردم در مدیریت مصرف باشیم.


تاریخ:
1400/04/02
تعداد بازدید:
2281
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal