مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی آبفا مازندران اعلام کرد:
ترسیم افق 25 ساله آبرسانی به 128 روستای مازندران

ترسیم افق 25 ساله آبرسانی به 128 روستای مازندران

طرح مطالعات و بررسی های فنی آبرسانی به بیش از 128 روستا در سراسر استان مازندران در افق 25 ساله ترسیم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس مرتضی دیان مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی آب شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه کشور اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در راستای محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاهای محروم مازندران مصوب کرد و طی مهلت 72 ساعته مقرر شد طراحی و اسناد پروژه ها تهیه شود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارشناسان دفتر مطالعات و بررسی های فنی و دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب و مجری طرح های مهم، احجام اجرایی پروژه ها برآورد و اسناد مطالعاتی طرحها تکمیل و به شرکت مهندسی آبفای کشور ارسال شد.

مهندس دیان اضافه کرد: در این برآورد 19 طرح برای آبرسانی به بیش از 128 روستا با جمعیتی بالغ بر 34 هزار خانوار و 100 هزار نفر با پیش بینی اعتباری افزون بر 300 میلیارد تومان معرفی شد.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی آب، آبفا مازندران با اشاره به مشخصات اجرایی این طرحها گفت: عملیاتی شامل حفر دو حلقه چاه، بهسازی 9 دهنه چشمه، اجرای 175 کیلومتر خط انتقال و 309 کیلومتر شبکه توزیع، احداث مخازن زمینی بتنی به حجم 13220متر مکعب، احداث 37 واحد ایستگاه پمپاژ همچنین احداث 9 واحد پکیج حذف آهن و کدورت، خرید 15 دستگاه دیزل ژنراتور، اجرای خطوط تامین برق 17 دستگاه پمپاژ به طول 14کیلومتر برای این طرحها پیش بینی شد که بر اساس تکالیف بودجه 1400 مقرر شده از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای این پروژه ها استفاده شود.

مهندس دیان بازه زمانی اجرای این طرحها را 30 ماه از زمان اجراء بیان کرد و افزود: مبنای مطالعات ما برای افق 25 ساله بوده وکارشناسان این دفتر به صورت شبانه روزی تلاش کردند لذا امیدورام مایه خیر و برکت برای مردم شریف استان مازندران باشد.

تاریخ:
1400/09/27
تعداد بازدید:
1717
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal