مدیرامور آبفا رامسر :
تنظیم شیرهای فلکه با هدف ایجاد تعادل در شبکه های آبرسانی درحال انجام است

تنظیم شیرهای فلکه با هدف ایجاد تعادل در شبکه های آبرسانی درحال انجام است
مدیرامور آب وفاضلاب رامسر گفت: تنظیم شیرهای فلکه که با هدف ایجاد تعادل در شبکه های آبرسانی این شهر در حال انجام است منجر به کدورت آب در برخی از مناطق شده که طی چند روز آینده با تخلیه و شست و شوی شبکه برطرف می شود.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس کامبوزیا عسگریان با بیان اینکه همزمان با افزایش دمای هوا میزان مصرف و تقاضای آب نیز افزایش یافته است گفت: با وجود استفاده حداکثری از ظرفیت تاسیسات آبرسانی، متاسفانه مصارف غیر شرب و حضور مسافران در شهر رامسر و مناطق مختلف آن، شاهد افت فشار و یا قطعی آب در برخی از نقاط هستیم.
وی، ادامه داد: در راستای توزیع عادلانه آب و مدیریت فشار در شبکه های آبرسانی، اقدام به تنظیم شیر فلکه ها در این شهر نمودیم که این امر منجر به تغییرسرعت آب در شبکه توزیع و ایجاد کدورت در ورودی انشعابات بعضی از منازل مشترکین عزیز شده که همزمان شست وشو و تخلیه شبکه آبرسانی دردستورکار قرار دارد که طی روزهای آینده این مشکل برطرف می شود.
مهندس عسگریان با اشاره به اینکه تانکرهای سیار آبرسان آماده ارائه خدمت در نقاط مختلف این شهرستان هستند، تصریح کرد: تانکرسیار در صورت تماس مشترکین با سامانه 122 و یا شماره 55226139 آماده آبرسانی می باشد.
وی، ضمن قدردانی از بردباری و تعامل مردم عزیز در ایام تابستان و گذر از پیک گرما، از مشترکین و مسافران خواست با توجه به گرمای بی سابقه هوا در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

تاریخ:
1401/04/26
تعداد بازدید:
1612
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal