با مشارکت فعال آب و فاضلاب مازندران:
جشنواره فرهنگی آموزشی آب وآبشار درسوادکوه برگزار شد

جشنواره فرهنگی آموزشی آب وآبشار درسوادکوه برگزار شد
با توجه به اهمیت حفظ منابع آبی ، لزوم مدیریت مصرف و نیز جایگاه مقدس آب در زندگی موجودات زنده، جشنواره فرهنگی آموزشی آب و آبشار با شعار " به آب احترام بگذاریم" در منطقه گردشگری دراسله سوادکوه با مشارکت فعال آب و فاضلاب مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، مدیر عامل شرکت گفت: این جشنواره با استقبال بیش از 3هزار نفر از هم استانی ها و مسافران عزیز عصر روز گذشته، جمعه 31 تیرماه، برگزار شد.
مهندس برارزاده ادامه داد: این جشنواره شامل بخشهای متنوعی از جمله پاکسازی رودخانه با همکاری اقشار مختلف مردم، اجرای موسیقی و بازی های محلی، برگزاری انواع مسابقات شاد و سرگرم کننده و... با تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری از آب و محیط زیست بوده است.
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با بیان اینکه چشمه ها و برخی از رودخانه ها نیز یکی از منابع تامین آب محسوب می شوند گفت: به همین دلیل ضروری است مسافران و مشترکین از این منابع در برابر آلودگی محافظت کنند.
مهندس برارزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ایران در دوران خشکسالی بسر می برد، همگی با تغییر اصلاح الگوی مصرف، از تنش آبی گذر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل حضور فعال و موثر، شرکت آب وفاضلاب مازندران نیز تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کرد.
گفتنی است در برگزاری این جشنواره علاوه بر شرکت آب و فاضلاب مازندران، اداره کل محیط زیست استان، موسسه فرهنگی دیارمازرون، اعضای شورای اسلامی ودهیاری روستای دراسله نیز مشارکت داشتند.

تاریخ:
1401/05/01
تعداد بازدید:
1549
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal