در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری:
تفاهم نامه همکاری بین آب وفاضلاب مازندران و دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروان بابل امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین آب وفاضلاب مازندران و دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروان بابل امضا شد
در راستای تحقق شعار سال 1401 مقام معظم رهبری به نام" تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" و نیز کاربردی نمودن پروژه های تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب مازندران و دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل امضا شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور اعتلای ارزش های علمی و فراهم نمودن بسترهای لازم برای بهره گیری حداکثری از توانمندی های علمی، فنی دانشگاه و گسترش دامنه عملکرد خدمات مشترک از طریق همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای این دو تفاهم نامه با حضور روسای دانشگاه ها منعقد شد.
مهندس برارزاده، توسعه روز افزون و سازمان یافته و همکاری های مشترک را از جمله اهداف این تفاهم نامه ها دانست و تصریح کرد: در این تفاهم نامه ها بر کاربردی نمودن پژوهش ها ، بهره مندی از تخصص ها و توانمندی های علمی طرفین در عرصه های مختلف فنی، آموزشی و پژوهشی در زمینه آب و فاضلاب تاکید شد.
وی، ادامه داد: ارتقای کیفیت آب، مهندسی مجدد تصفیه خانه های فاضلاب، نوسازی شبکه ها و سیستم های موجود، کاهش مصرف انرژی، انجام تحقیقات دانشجویی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب، ارزیابی علل و میزان آلودگی منابع آبی اعم از سطحی و زیرزمینی به آلاینده های مختلف و.. از جمله موضوعات درج شده در این تفاهم نامه می باشد.
مدیر عامل آبفامازندران در پایان خاطرنشان کرد: به منظورتحقق منویات مقام معظم رهبری این شرکت آمادگی همکاری با دانشگاه های استان را دارد.

تاریخ:
1401/05/04
تعداد بازدید:
2444
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal