به مناسبت هفته بسیج:
دو طرح آبرسانی در روستاهای قائمشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

دو طرح آبرسانی در روستاهای قائمشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد
در سومین روز از هفته بسیج و با حضور نماینده مردم در خانه ملت، معاون مالی و پشتیبانی آبفا مازندران، فرماندار و مدیران شهرستانی و خانواده معزز شهدا، طرح آبرسانی به روستاهای قائمشهر در قلزم‌کلا افتتاح و عملیات احداث مخزن 500 متر مکعبی خطیرکلا آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران،
مهندس علیپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرحهای آبرسانی به روستاها و تامین آب شرب ساکنان این مناطق قدردانی کرد.
مهندس مولایی فرماندار قائمشهر نیز با اشاره به اجرای پروژه های متعدد در این شهرستان گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.
مدیر امور آب و فاضلاب قائمشهر نیز در این مراسم با اشاره به بهره برداری از یک حلقه چاه در روستای قلزم کلابا هدف افزایش منابع تامین آب به روستاهای جنید، لاکپل، سراجکلا و شهر قائمشهر اظهار داشت: در همین راستا 150 متر خط انتقال و اتاقک دیزل و کلرزنی احداث و عملیات برق رسانی انجام شد.
مهندس زمانی جمعیت برخوردار از این طرح را 10 هزار نفر دانست و افزود: برای بهره برداری از این طرح 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شد.
وی با اشاره به آغاز عملیات احداث مخزن زمینی بتنی 500 متر مکعبی روستای خطیرکلا اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح افزایش حجم ذخیره آب و برخورداری 3000 نفر از آن می باشد.
مهندس زمانی، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح را 20 میلیارد ریال عنوان کرد.
گفتنی است زمین احداث این‌مخزن از سوی فرزندان مرحوم حاج علی اکبر ذاکری اهدا شد.

تاریخ:
1401/09/01
تعداد بازدید:
953
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal