بازدید معاون عمرانی استانداری مازندران از «تصفیه خانه آب» و «مخزن لاهو »کلاردشت
معاون عمرانی و مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران به همراه مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا استان و نیز فرماندار کلاردشت و جمعی از مدیران شهرستانی از تصفیه خانه آب کلاردشت و مخزن 2 هزار متر مکعبی لاهو این شهرستان بازدید کرد

معاون عمرانی و مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران به همراه مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا استان و نیز فرماندار کلاردشت و جمعی از مدیران شهرستانی از تصفیه خانه آب کلاردشت و مخزن 2 هزار متر مکعبی لاهو این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب کلاردشت و مخزن 2 هزار متر مکعبی لاهو این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر این تصفیه خانه با 120 لیتر در ثانیه ظرفیت، 20 روستا و حوزه شهری را با 17 هزار مشترک تحت پوشش دارد که به منظور حل مشکل تامین آب و جلوگیری از کمبود و افت فشار آب، عملیات ارتقای این تصفیه خانه تا رسیدن به ظرفیت تصفیه 250 لیتر در ثانیه در حال اجراست.
وی اصلاحات آبگیر ،اصلاحات حوضچه ته نشینی و ....را از جمله اقدامات در دست اجرای تصفیه خانه آب فاضلاب کلاردشت عنوان کرد و افزود : 47 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور و 10 میلیارد تومان نیز از محل صندوق توسعه ملی برای این طرح در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص مخزن در حال ساخت لاهو گفت: حجم این مخزن 2 هزار متر مکعب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش آبی است که تاکنون 90 درصد از عملیات اجرایی این پروژه انجام شده و پس از بهره برداری 3 هزار مشترک شهرستان کلاردشت از مزایای این پروژه برخوردار خواهند شد.
در ادامه دکتر علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران ضمن قدردانی از مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران قول مساعد برای پیگیری اعتبارات تصفیه خانه آب کلاردشت و مخزن لاهو داد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی طرحهای آبرسانی شد.
گفتنی است مهندس برارزاده پس از بازدید از این دو طرح آبرسانی به دیدار حضوری با مردم شهرستان کلاردشت رفت و از نزدیک به بررسی و حل مشکلات و چالشهای مردمی پرداخت.
تاریخ:
1401/03/03
تعداد بازدید:
1063
منبع:
روابط عمومی
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal