در راستای اعتلای ارزشهای علمی و بهره گیری حداکثری از توانمندی های مراکز علمی، فنی:
تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب وفاضلاب مازندران و دانشگاه علوم و فنون استان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب وفاضلاب مازندران و دانشگاه علوم و فنون استان منعقد شد
به منظور اعتلای ارزشهای علمی در راستای کاربردی کردن پروژه های تحقیقاتی و فراهم نمودن بسترهای لازم برای بهره گیری حداکثری از توانمندی های مراکز علمی، فنی و نیز گسترش دامنه عملکرد خدمات از طریق همکاری های علمی، آموزشی، مشاوره ای و پژوهشی تفاهم نامه مشترک بین شرکت آبفامازندران و دانشگاه علوم و فنون استان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، مدیرعامل شرکت هدف از این تفاهم نامه را توسعه روز افزون ، سازمان یافته و همکاری منسجم و مداوم دانشگاه و شرکت عنوان و تصریح کرد: به پشتوانه این امر، یکی از اهداف کاربردی نمودن پژوهشها که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، محقق می شود.
مهندس بهزارد برازاده، با اشاره به اینکه طی چندسال اخیر ارتباط بین دانشگاه ها و سازمانها و صنایع گسترده تر شده، گفت: سازمانها نیز تلاش می کنند از علم و پتانسیلهای دانشگاه برای پیشرفت کارهای خود بهره مند شوند.
وی، با بیان اینکه ما مفتخر به سقایی به ساکنان 58 شهر و 1680 روستا هستیم، اظهار داشت: زیرساختهای آبرسانی در مازندران برای 3 میلیون جمعیت طراحی شده درحالی که تعطیلات این آمار به دو الی سه برابر افزایش می یابد، این امر کار همکاران شرکت را سخت، دشوار و دوچندان می کند که بهره گیری از دانشگاه خدمت رسانی را تسهیل می نماید.
رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران نیز در سخنانی، با اشاره به سابقه خوب این دانشگاه در زمینه آموزشی گفت: تمامی سازمانها وشرکتها باید به این نتیجه برسند که راه پیشرفت، ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه هاست.
دکتر ایرج مهدوی با اشاره به شعار سالجاری توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن این شعار، حرکات و اقدمات خوب و موثری در سازمانها و دستگاههای اجرایی درحال شکل گیری است.
وی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در بهمن 1401 گفت: مسیر علم نباید متوقف شود.
گفتنی است این تفاهم نامه در 7 ماده و یک تبصره تنظیم و به امضای مدیرعامل آبفا و رئیس دانشگاه علوم و فنون مازندران رسید.

تاریخ:
1401/03/04
تعداد بازدید:
1454
منبع:
روابط عمومی
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal