صفحه_اصلینقشه_سایتتماس_با_ماوروداعضاRSSEnglish
 
۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر
height=29px
در 3ماه اول امسال:
height=29px

در 3ماه اول امسال: 45هزار تماس با سامانه 122 برقرار شد


رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران از  45هزار مورد تماس  با  122 در سطح استان طی سه ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، تیمور داداشی با بیان اینکه در این مدت  از مجموع تماسهای گرفته شده با این سامانه، 18 هزار و 958 مورد دریافت و بررسی شد گفت : 12 هزار و 746 تماس ثبت شده نیز مربوط به حوادث مختلف شامل شکستگی ، مشکلات کنتور و قطعی آب بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردمی 122  در 22 امور به صورت متمرکز فعال است، تصریح کرد:  بابل، ساری و بهشهر به ترتیب با 2312، 2108 و 1230 حادثه ، بیشترین تعداد حادثه در بخش آب و فاضلاب را در سطح استان طی فصل بهار داشته اند.

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران، با تاکید بر اینکه برخی از این تماسها غیر ضروری بوده و نیاز به راهنمایی داشته اند، اظهار داشت : به  6 هزار و 212  تماس گرفته شده، راهنمایی های لازم ارائه شد.

داداشی خاطرنشان کرد: کارکنان این سامانه بعد از دریافت و ثبت تماسهای مربوط به حوادث و انتقال آن به واحد اتفاقات در شهرهای مربوطه، پیگیر اجرای به موقع آن هستند و در پایان میزان رضایت مشترکین سنجیده می شود.

وی ادامه داد: مابقی تماسها نیز بعد از بررسی به بخشهای مربوطه ارجاع داده می شود.


خبر
تعداد بازدید : 78 1398/04/16

height=6px
height=6px
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 542 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 785 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 2029790 تعداد کاربران بر خط 17 تعداد کاربران لاگین بر خط 90
/
1398/09/21 :تاریخ آخرین بروزرسانی
دستورالعمل بروز رسانی : پرتال شرکت به صورت روزانه و با ارسال اخبار بروز می باشد، اما در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به قطع شدن سایت جهت رفع مشکل و بروزرسانی، در این قسمت به اطلاع خواهد رسید
Copyright © 2011. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedسال رونق تولیداستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد
Powered by DorsaPortal